Komikat lécci!!!Nekünk nagyon sokat jelentene.Mert tudnánk ,hogy valaki érdeklődik az oldal iránt.köszönjük előre is=D



2010. május 16., vasárnap

7. fejezet egy kis izelítióő

Helló!
Sajnálom, hogy csak most tom hozni!
Csak sok dolgom volt egész héten!
Ide ülhettem egy kis időre és egy érdekes részt felteszek
Majd ha kapok este egy kis időt hozom az egészet!
Jó olvasást!
(A kövit nem én írom úgy hogy a frissnek az iőpontját nem tom!
Nah puszi
Nana


Nem adom meg, hogy az eleje,közepe vagy esetleg a vége :D
Azt sem,hogy kinek a szemszöge!
De rájöttök XDXD

-De én... - tátogtam, nem tudtam mit mondani.Fogalmam sem volt róla,hogyan kell "vadászni" vagy mi.Ha elrontom?!Első alkalommal lebőgök az új család tagjaim előtt.
Aztán Emmettből kitört a nevetés vagyis a röhögés.
-Komolyan, csajszi, ha nem tudnám, hogy nincs szükséged levegőre, azt hinném nem kapsz levegőt. -Már a hasát fogta.
-Én nem tudom, hogy kell- suttogtam
-Figyelj, Bella, ez ösztönös, majd meglátod.-Könnyű azt mondani.Ahogy megtudtam néhány vagy épp egy évszázados gyakorlás után.
-Nem fog menni
-Dehogy nem!Gyere!-megfogta a kezem és elkezdett kifelé húzni.Izzott a levegő körülöttünk.Pattogtak a szikrák.

A többit gondoljátok oda :D
Majd még jelentkezek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése