Komikat lécci!!!Nekünk nagyon sokat jelentene.Mert tudnánk ,hogy valaki érdeklődik az oldal iránt.köszönjük előre is=D



2010. április 28., szerda



Csáóóóó!Újra itt Nana!:D Komit vagy véleményt ha lehet!:D Nah pusszancs! :D (megpróbáltam mindegyik szemszögből érzékeltetni a karaktert)Függővég:nem kinyírni,és a kövi feji is az enyém és tanulnom kell úgy,hogy majd talán szombaton lesz friss!


6. fejezet


(Tanya szemszöge)

Már több mint fél éve nem láttuk a Cullen családot.Nekem pedig annyira hiányoztak.Főleg Edward.Igen Edward.Őt egyszerüen nem lehet,nem szeretni.Én egyenesen IMÁDOM!Most jön a szomorú hír,sajna,nem vagyunk egy pár.Ő egyszerűen gyönyörű és én is az vagyok,legalábbis ezt mondják.Szóval nagyon hiányoztak.Így kitaláltam,hogy látogassuk meg őket!Remélem Edward meggondolta magát és végre rájön,hogy mi összeillünk!
Másnap már futottunk is és csak 1 nap kellett,hogy odaérjünk.
A ház közelébe már éreztem egy idegen vámpír szagát.Hmmm...frézia,nem is olyan rossz.Lehet,hogy legközelebb ilyen sampont választok!
Én léptem be először az ajtón,látni akartam végre Edwardot!De nagyon!Tanya Denali Cullen.Nem is olyan rossz...
De amikor épp üdvözölni akartam a Cullenéket,az ajtóban lefagytam.Újszülött vámpír állt előttem.Egy gyönyörű újszülött vámpír.Még Rosalienél is szebb volt.Ez hihetetlen.
Ő értetlenül nézett rám.Nem ismer minket,szóval nagyon az elején lehet.
Aztán leesett,hogy mit keres itt.
Újszülött,gyönyörű,és Edward szabad vagyis csak volt!!Mi az hogy VOLT? De hisz Edward az ENYÉM!CSAKIS AZ ENYÉM!
A düh kezdett bennem elterjedni,és egyre mérgesebb lettem.Hogy jön ez a senkiházi ahhoz,hogy elvegye létem értelmét?!!
A hisztéria szélén álltam
Aztán egy ördögi terv kezdett körvonalazódni bennem
Újszülött,lehet,hogy erősebb,de én tapasztaltabb vagyok,és Edward sehol.
Ha szétszaggatom és elégetem akkor lehet,hogy Edward szomorú lesz,de majd jövök én aki segít neki és akkor minden tökéletes!
Nagyszerű!
-Neeee!-persze Alicevel nem számoltam.
De mindegy már késő,már a szoba közepén voltam és ráugrottam.

(Bella szemszöge)

-Neee-kiáltott fel hirtelen Alice.Ránéztem,de ő a szőke hajú vámpírnőt bámulta.Oda kaptam a tekintetem.Felém tartott.Aztán rám vetette magát.Nem értettem mért,nem tettem ellene semmit,még csak nem is ismer.
Nem volt több időm ezen gondolkodni.Valamit kéne csinálnom is.Elvégre nem akarok meghalni...
Hirtelen hasba rúgtam ő pedig a ház faláig repült.Amikor földet ért,támadó állásba ugrott,de nem engem talált el a rúgásával hanem egy bronzvörös hajú vámpírt.

(Edward szemszöge)

Gyorsabban.Gyorsabban.Gyorsabban.Csak el innen,minél messzebb.Futottam,ahogy eddig még sohasem.
Nem bírtam elviselni a tényt,hogy egy olyan tökéletes lelket elpusztítottam.Mert a szörny amit már régóta próbálok elnyomni,most a felszínre tört.Amíg átváltozott ott voltam,de miután láttam,hogy vége van,kiugrottam az ablakon.Nem bírtam volna a szemébe nézni.Ezek után már nem.
Hirtelen megtorpantam.Határvonal.Nem mehetek tovább.Akkor merre?!Ha eltűnök se szó se beszéd,Esmenek megszakad a szíve.Nem tehetem vele.Aki mindig szeretett és elnézte akármit is csináltam.
Vissza kell mennem.
Igen,és megbeszélni a dolgokat,vagyis inkább Bellával kellene beszélgetnem.
Miközben ezt átgondoltam már haza felé futottam.
Aztán az erdőben ismerős szagok csapták meg az orrom.
Denali klán.
A szag mellé persze a gondolatok is csatlakoztak.
''Mi az,hogy az én Edwardom ezt a senkiházit választotta helyettem.Nem teheti.Hiszen ő az enyém.Csakis az enyém!"-Tanya.
Nem hiszem el,pedig annyiszor elmondtam neki,hogy nekem csak nagyon jó barát és semmi több.
De Emmett gondolatai is megtaláltak engem:
''Nah,végre egy kis csajbunyó.Ki fog nyerni?Bellácska az új erejével,vagy a szipirtyó Tanya a tapasztalatával?Kellett volna fogadnom,tényleg szerintem Jazz belemenne.Ami engem illet én Bellának drukkolok,hiszen a tesóm,az a kérdés,hogy ilyenkor hol a hős szerelmes a mi kis Edykénk?Hallasz Edward,remélem igen mert ha nem az azt jelenti,hogy magamba beszélek.Szóval idetolhatnád azt az észveszejtően gyönyörűségesen fancsali képedet,mielőtt még az új csajszinak baja esik.Nem azért,ha durvábbá fajulna a helyzet leszedném a boszit Belláról,de jobban jönne ki az ha te sietnél a védelmére.Nah jó ez elég nyájas volt''
Igaza volt Emmettnek,sietnem kell.
Hallottam egy nagy csapódást majd a ház fala megremegett.Láttam a gondolatokon keresztül,hogy Tanya csapódott be.Újra Bellának akart támadni,de már velem állt szemben.

Bocsi :( Ez egy kicsit rövid lett.De a kövit igyekszem majd hosszabbra írni. :(

KOMIKAT!CSAK NÉHÁNY SZÓ!KÉRLEK!


7 megjegyzés:

  1. Szia!Rátaláltam a töridre és nagyon tetszik!Remélem hogy hamar lesz friss!És ha gondolod felnézhetsz az oldalamra:bebitwilight.blogspot.com.
    Puszi:Bebi

    VálaszTörlés
  2. Jó a tartalmad!
    Jó részletesen leírtad Edward és Bella szemszögéből nézve csak igy tovább!

    VálaszTörlés
  3. Csá jól leírtad a tartalmát!
    Nekem ez az egyik kedvenc részem a filmben!

    VálaszTörlés
  4. Csá jó a tartalmad!
    Nekem ez az egyik kedvenc részem!

    VálaszTörlés
  5. Csak igy tovább!!!

    VálaszTörlés
  6. Már várom a folytatást:D...pux xd

    VálaszTörlés
  7. NANA you want to go out with me ?from me 13 year vok in Veszprém county inhabitants!

    VálaszTörlés