Komikat lécci!!!Nekünk nagyon sokat jelentene.Mert tudnánk ,hogy valaki érdeklődik az oldal iránt.köszönjük előre is=D



2010. április 28., szerda


Hellóka!Nana vagyok!Itt írok 1x úgyhogy hideg meleg kritikákat KÉREK!Puszi!Jó olvasását!


5. fejezet



Nah,jó nekem ez sok!Ezek most szórakoznak?Lehet,hogy lemaradtam és április elseje van?
És mi az,hogy vámpír lettem?Denevér szárnyak?Ez nem komoly!Nem tudom ki volt az az őrült aki ezt kitalálta de megölöm az biztos,viccnek is rossz,hogy nem láthatom Apát meg Anyát. Igen az én szeleburdi Anyámat!
-Most vicceltek ugye?-kérdeztem,mert tényleg nem hittem el azt amit mondanak.Erre ők összenéztek majd vissza rám.
-Ez nem vicc Bella.-felelte Alice.
Lefagytam.De teljesen.Az agyam pörgött:vámpír,Apa,Anya,vámpír,Apa,Anya...ez a három szó.Semmi több!Ráadásul hol van Edward?Jesszusom, tényleg, Edward!
ATYA
ÚR
ISTEN!!
Beugrott az emlékkép, ahogy ott áll és azt mondja hogy vámpír, aztán a fájdalom,a meghökkentő fájdalom.Utána pedig szó szerint tiszta minden,egyszerűen minden!
-Mi történt?-kérdeztem visszafojtott lélegzettel.
-Ezt inkább a nappaliba beszéljük meg!-mondta Carlisle és elindult lefelé,utána a többiek,csak Alice maradt itt velem.
-Gyere,Bella és majd megérted!-kinyújtotta a kezét én pedig nyúltam érte.-Tudom,hogy a többiek előtt nem merted megkérdezni,de Edward elment,amíg átváltoztál itt volt veled,aztán kiugrott az ablakon.-és húzott tovább lefelé.
A ház gyönyörű volt.Minden ízlésesen berendezve.
A többiek már a nappaliba ültek és engem, vagyis minket vártak.Alice leült a...khm...férje mellé???Legalábbis ezt hallottam.Engem pedig leültetett maga mellé.
-Tehát,Bella mint észre vetted sokkal jobban látsz és hallasz is.Szerintem,csak ezeket volt időd megtapasztalni.-kezdte Carlisle-Ezek mellett halhatatlan vagy és tökéletes és nagyon gyors.Legalábbis az emberek így látnak minket.Természetünkből adólag hívogatjuk magunkhoz a zsákmányunkat.Elméleti esetben az embereket.-Itt lefagytam.Én nem fogok senkit se bántani.Szép is lenne neki esnék Apámnak vagy akár Anyukámnak.-De a mi családunk más életformát választott.Mi állatokkal táplálkozunk.-Itt kisebb agyi kimaradás.-Így nem ölünk embereket.-Agy folyamat visszaáll.-Azért aranybarna a szemünk,azoknak a vámpíroknak akik emberekkel táplálkoznak azoknak vörösen izzik a szemük.Ha kilépünk a napfénybe a bőrünk csillog,ezért nem megyünk sehová, ha süt a nap azt mondjuk hogy túrázunk-Ami igaz is mert vadászunk.Mi megpróbálunk beilleszkedni,és "normálisan" élni.Én a kórházban dolgozok mint főorvos.A vér illata már nem is vonz-elmosolyodott,látva értetlenségem-Sok száz év tapasztalata.Igen,Bella nem öregszünk ezért nézünk ki úgy mint amikor átváltoztunk.Így te is 18 éves maradsz.Örökre.Vannak különleges képességű vámpírok is.Alice a jövőbe lát de a döntéseink alapján ezek a látomások változnak.Jasper érzi azt,hogy mit érzel és egy bizonyos pontig tudja őket manipulálni.Edward pedig gondolat olvasó.Emmett nagyon erős,Esme pedig természet felettien tud szeretni,nekem pedig az önkontrollom jó.Rose pedig igazán hiú.Szerintünk neked is van képességed,mivel Edward nem látott bele a fejedbe.Ez később ki fog derülni.Az első egy év nagyon nehéz,mármint újszülöttként és-de nem tudta befejezni mert Emmett közbeszólt.-
-Meg se kérdeztük,hogy velünk marad-e?
-Veletek maradok!Mármint szeretnék.Nem akarok embereket ölni!
-Rendben.Tehát nagyon nehéz az első év mert újszülött vagy.Nehéz lesz kontrollálni magad.De majd segítünk.Iskolába és emberek közé természetesen nem mész míg nem lesz tökéletes önkontrollod.
-Értem.-és tényleg értettem.Minden egyes szóra emlékszem.Hogy lehet ez?
-Vagy nem.-szólt közbe Jasper.Jah,télleg a képessége.
-Hogy lehet az,hogy minden egyes elhangzott szóra emlékszek?
-Tökéletes memória!-villantott Alice egy 1000 wattos mosolyt rám.Bátortalanul vissza mosolyogtam.
Aztán eszembe jutott Edward.Hol van?Mért ment el?Egyszerre éreztem dühöt és féltést és egy újabb kérdést.
-Hogyan lesz valakiből vámpír?
-Ha megharapja egy vámpír és a méreg elterjed a testében.
-Nem úgy volt,hogy állatokkal táplálkoztok?
-De,igen!
-Akkor Edward mért rontott nekem?
-Vannak kivételek.Edwardnak énekelt a véred és nem tudta legyőzni.De Alice látta a hirtelen elképzelését és Jasper meg Emmett időbe leszedték rólad.
-Ha nem ez történik akkor kiszívja az összes vérem és meghalok, ugye?
-Igen.-felelték egyszerre szemlehajtás közben.
Hálás voltam Jaspernek és Emmettnek,hogy nem hagyták.
-Nem tesz semmit se.-jött a válasz Jaspertől a ki nem mondott érzelmemre.
Kezd elegem lenni abból ,hogy mindent érez.Nem akarom,hogy érezze.
-Mit csináltál Bella?Nem érzek semmit se felőled.
-Én csak eldöntöttem,hogy....-nem tudtam befejezni a mondatot mert Alice felsikkantott mellettem.
-Mi történt Alice?-kérdezte tőle Rosalie,most szólalt meg először amióta itt lent vagyunk.
-Jön a Denali klán.
Jön a Denali klán.Jön a Denali klán.-ujjongott örömében.De álljunk csak meg azok kik?
De nem volt időm feltenni a kérdést mert az ajtó kivágódott és 5 gyönyörű vámpír lépett be rajta.


3 megjegyzés:

  1. Sziasztok csajok!
    Florsie és Nana, jelentkeztetek nálam a pályázatra, és csak érdeklődni szeretnék, hogy számíthatok-e rátok, mivel eddig csak két művet kaptam, és már csak 5 nap van vissza. XD
    Nagyon örülnék, ha sikerülne meírnotok, mert beleolvasgattam a történetetekbe és amit eddig láttam, az szerintem nagyon jó :)
    További sok sikert nektek, és amint lesz egy kis időm, ígérem, rendesen elolvasom az egészet ;)
    xoxo
    Lea
    ui: várom a jelentkezéseteket!

    VálaszTörlés
  2. Eni, bocsánat, te kimaradtál :$ Természetesen neked is szól mindaz, amit az előbb leírtam :)

    VálaszTörlés
  3. Semmi baj! Igen, majd héttvégén legépeljük és küldjük mind a 3-man!! =)

    VálaszTörlés