Komikat lécci!!!Nekünk nagyon sokat jelentene.Mert tudnánk ,hogy valaki érdeklődik az oldal iránt.köszönjük előre is=D



2010. április 22., csütörtök


2.fejezet




Az első találkozás, de nem az utolsó




(Bella szemszöge)




Már háromnegyed 8 van,el fogok késni......Ha nem jött volna föl apám akkor szerintem délig aludtam volna. Már a kocsimban ülök, egy merci .Anyától kaptam 17.születésnapomra,jah meg persze azért mert lettetem a KRESZ viszgát.Azt mondta itt fog várni apámnál.Beértem a suliba,és jötta a hideg zuhany.Mindenkinek régi chevije vagy trabantja volt...A régi sulimban majdnem az egész iskolának ferrarija vagy valami külföldi márkájú ,nagyon híres kocsija volt.Mikor kiszálltam az autóból mindenki megbámult.Nem foglalkoztam velük.


-Szija!Te biztos Isabella vagy-szólított meg egy lány- Engem Elizabethnek hívnak


-Szija!Örülök, hogy megismertelek!De barátoknka inkább Bella vagyok-mondtam


-Te a rendőrfőnök lánya vagy igaz??Milyen órád lesz??


-Igen az vagyok, és bioszom lesz.Neked?


-Nekem sajna töri-mondta-De majd az ebédlőbe találkozunk.Szólíts inkább Lizának-mosolygott és elment arra amerre szerintem a történelem terem található.Becsöngettek, és én még mindig nem tudom,hogy merre vna a termem.


-Szija!A biosz termet keresed?


-Igen azt.Honann tudtad?


-Megérzés -mondta mosolyogva


-Szija, engem bellának hívnak, Isabella Swan


-Engem meg Alicnek, Alice Cullenek , ha már ilyen James Bondosra vetted a figurát.


Ezen jót nevetttünk mindketten és elmentünk külün-külön az óráinkra.Már egy 10 perce ment az óra biztos.

-Köszönöm,hogy befárdat az órámra Miss Swan!-mondta a biosz tanárom

-Elnézést ,csak eltévedtem,tudja ez az első napom-mondtam mentegetőzve

-Rendben.akkor kérem mutatkozzon be!

Oké,mondtam,de fogalmam sem volt,hogy kezdjem-Isabella Marie Swan vagyok, és Skóciában laktama szüleimmel és most költöztem vissza apámhoz.Hát ennyi lenne.........

-Köszönöm,és most kérlek ülj le!Mr.Cullen mellet épp van egy üres hely.

Ekkor a Cullen gyerek arcáról lehervadt a vigyor és befogta az orrát mikor leültem.Mosakodtam reggel azt hiszem...bár annyira siettem reggel ,hogy..nem biztos ,hogy fürödtem.Míg ezen az eszmecserémet lefolytattam magamban elment az óra.

Mire feleszméltem addigra a fiú már nem volt melletem.Nah,mindegy nem érdekel ha ő íyg viszonyul hozzám akkor én is így fogok hozzá!-gonodoltam magamban.


(Edward szemszöge)


Alice egész nap kersett valamit..vgay valakit.Egyfolytába a folyósókat járta.Egy pillanatban amikor nem koncentrált eléggé elfogtam egy látomásfoszlányt.

Egy lány sétált velem Velem????????hú.....egy réten és boldogok voltunk aranyságra írisze csak úgy perszelt.Éa akkor....akkor megcsókolt ,úgy látszik ő lesz a "csajom".

-Edward Cullen ,hogy merted????-kiáltozta hugom ,persze mindenki felénk fordul ,Valyon már megin mit csinálnak a flúgos Cullenek??

-Ebbe talánk engem is be kellet volna avatnod-kiabáltam vissza-De ezt egy nyugalmasabb helyen kéne megbeszélnünk-mondtam és ő biccentett egyet a fejével.Kiérteünk a suliból és persze megin elkezdte a prédikációt,nincs jogod belemászni..........

-Nincs jogod belemészni a fejembe, Edward Cullen-mondta magából kikelve.Az én mindig életvidám,kedves Alicem most válogatott sértéseket vága fejemhez.....változnak az idők.

-Alice,ezt haggyuk abba,ez senkinek nem jó.Nah most mondd el ,hogy ki volt az a lány??

-Ezt majd megtudod,nem mindig jó ,hogy tudod a jövőd.-miután elmondta ls félig-meddig lenyugodott fogta magát és befutott a fák közé engem meg ott hagyott,a tudatlanságba.Visszamentema suliba, beültem az órámra, biosz volt,Az első 10 perc unalmasan telt mint mindig és aztán megérzetem valamit avlamit ami nagyon is kaparta a torkomat,egy illatott,egy lány illatát.És akkor belépett ,ez volt az a lány Alice látomásába,de...de....de ember volt...ez meg ,hogy lehet??Ki fogja átváltoztatani??Talán mi,mivel a vegtáriánusokhoz hasonlóan aranysárga volt a szeme,és ekkor elhangzott aza mondat ami megváltoztatta alány életét....

-Köszönöm,és most kérle ülj le , Mr.Cullne mellet van épp egy üres hely!

És már csak azt vettem észre,hogy ott ül melletem.Valyon mikor lesz vámpír??és mikor lesz az én..én barátnőm avgy hogy is nevezzem,mivela vámpíroknál a szerelem egészen máshogy megy mint az embereknél.Ránéztem az órámra 30 másdperc és kicsöngettek10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..és zero, kiviharoztam a teremből, az iskolából és a házunk irányába fordultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése