Komikat lécci!!!Nekünk nagyon sokat jelentene.Mert tudnánk ,hogy valaki érdeklődik az oldal iránt.köszönjük előre is=D



2010. április 25., vasárnap


4.fejezet









Bella ,az új Cullen


(Bella szemszöge)


Égtem belülről,azt hittem ez a pokol vagy mégsem ,ez rosszab mint a pokol.Ha az akkor pedig ,hogy kerültem ide??? Szenvedtem már vagy hét napja.unalmamba már a 132154237945278536-nél tartottam ,amikor egy nagyott dobbant bennem valami aztán leállt .Nem tudtam rájönni melyik testrészem volt,azt hittem most fogok eljutni a menyországba, roszabb esetben a pokolba.De aztán érzeni kezdtem a testrészeimet aztán már az égés is elmúlt,aztán megszólalt valaki melletem, furcsállotam mivel olyan élesen és olyan tisztán hallottam.De hol vagyok????Kórházban??És mi történt velem??

-Bella.....Bella hallasz???Ha tudod akkor légyszives fogd meg a kezemet!

Nem tudtam ki ő és miért kéri? De azért teljesítettem a kérését!

-Carlisle!Gyere gyorsan Bella ébredezik!-mondta az idegen,bár anniyra nem is volt idegen ,olyan ismerősen csengett a hangja.

-Mi van Edward??Mi történt????Alice nem látott semmit!-mondta Carlisle

Na máris két ismerős név, Edward és Alice Cullen.Mintha Carlislet is hallottam volna.Már tudom ő ,az aki örökbefogadó apjuk.Ő orvos , nah megnyugodtam jó kezekben vagyok!

-Végre ,Végre átváltozott !Éljen!-sipítozott egy női hang .Szerintem Alice lehetett.

-Nyugi Alice mindjárt már csak egy - két perc és kinyitja a szemeit.-mondta az "orvosom".

-Jasper,nyugtasd le a felséged!-mondta Edward.

Feleség??Itt valami nem stimmel.Hogy házasdohatott volna két tinédzser??

Gonodltam kipróbálom és kinyitom a szememet.És láttam.Felettem 3-an voltak,milyen élesen láttam.Minden arcvonásukat és minden porszemet láttam.Nagyon sokat hallotam.Mintha azt is hallotam volna ,hogy valaki az erdőben rálépett egy faágra.Lent is beszélgettek valmiről.

-Mit csináljunk vele???El kell vinnünk innen és Edwardot is vissza kéne hozni.-mondta egy női hang,de nem Alice volt, az ő hangjában volt valami megvetés.

-Rosalie, a haragod és a gyűlöleted egyszerűen szörnyű, nem bírom.-mondta valaki és már csak anniyt hallottam ,hogy valaki becsukja maga mögött az ajtót.Ekkor feleszméltem és 5 ragyogó aranysárga szempár nézett rám.

-Úgy hiszem ,el kéne magyaráznunk Bellának a dolgokat!-mondta Carlisle

-Én is úgy hiszem ,jó lesz ha a kiscsja megtudja az igazságot!-mondta egy fiú ,olyan mackós kinézete volt .Már láttam a suliba.Hogy is hívják?emmot,emmed ,emett ..nah megvan Emmett Cullen.

-Hol vagyok?És miért látok és hallok ilyen jól???MI lettem ??Bediliztem??Elmegyógy intézetbe vagyok????-mondtam , de ez nem az én hangom volt.

-Reméljük nem annak nevezed ezt a helyet, de ha akarod odaküldhetünk-Mondta Emmett.Ezt Rosalie egy jó nagy taslival díjazta.

-Nem Bella, a Cullen villába vagy és vámír lettél, tudom nehéz elhinni , de sajnos ez van.Mi csak annyit tudunk tenni, hogy elmagyarázzzunk h mit értünk a vámpír szó alatt és hogy ennek milyen veszélyei vannak...pl.: nem találkozhatsz emberekkel......-mondta volna még tovább ,de én a szavába vágtam.Ezt a mondatot nem akartam elhinni.

-És akkor mi lesz az apámmal??Soha többé nem láthatom??Mit mondtatok neki , hol vagyok?

-Bella , apád úgy tudja , hogy....hogy ...meghaltál.Fel kellet hívnunk-mondta Alice szomorúan


(Charlie szemszöge)


Bellának már rég itthon kéne lennie. Senki, sem tudja hol van.

De akkor csörgött a telefon.

-Haló!Itt Dr.Carlisle Cullen , Belláról lenne szó!

-Igen, mi van a lányommal??Megsérült ??Kórházban van?

-Nem , nincs kórházban. Itt van a Cullen házban. Kérem jöjjön ide!

-Oké ,mindjárt indulok.

-Köszönöm , várjuk.

Annyira siettem, hogy negyed óra mulva ott voltam. De csak 6-an voltak.Bella sehol.

-Hol van a lányom??-mondtam kétségbeesetten.

-Ekkor odajött hozzám a doktor felesége és azt mondta:

-Tudom ,hogy ez most fájni fog magának ,de Bella súlyos beteg.Elkapott egy Dél-Amerikai vírust.Ezért is ápoljuk itthon.

-Most azonnal látni akarom a lányomat!-mondtam és már rohantam is volna fel a lépcsőn amikor 4 erős kéz megragadott.

-Sajnálom Charlie ,de csak a mi felügyeletünkkkel mehetsz fel.

-Egyedül is meg tudom nézni, nem érdekel ,hogy elkapom vagy sem.

-Akkor menjünk-szólt Carlisle

Mikor beléptem a szobába szörnyű látvány fogadott.Az én kicsi lányom tele volt infúzióval és különböző csövekkel.

-Bella-szóltam és lerogytam az ágy mellé.Ekkor egy nevetést hallotam,majd a nevetést egy éles Áúú követt és egy nagy durranás.Elkapott a sírógörcs, de nem sírhattam nem mutathatom a lányomnak , hogy gyenge vagyok.Erősnek kell lennem. Arra gondoltam ,hogy majd boldogan viszem haza innen az én kicsi lányomat.

-Már nincs remény Charlie! Bár még van életjele de ,nem hiszem ,hogy felépül!

-Még van remény!Én hiszem ,hogy van remény!

Szegény Esme nem bírta tovább és zokogni kezdett,Aliccal egyetemben.

-Most elmennék, köszönöm ,hogy eljöhettem.

-Szívesen.

Még mondtak valamit , de én már nem bírtam tovább .El kellett mennem.


3 nap múlva


Minden nap elmentem a lányomhoz, mikor éppen indulni akartam , csörgött a telfonom. És közölték velem a legszörnyűbb hírt a világon.Bella meghalt.Ezen a ponton én sem bírtam tovább és hangos zokogásba törtem ki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése